torsdag 22 mars 2012

Tjao!

Tror jag kommit på vad jag ska ha på mig eller ja jag vet vad jag inte ska ha på mig. Tror jag... Hur passar man in bland utan att vara fjollig eller gammelmodig i ett gäng 16åringar ? Susanne B och jag funderar på långklänning ? =P Vad hade du haft? Jag tycker du och Louise klär er super snyggt, men när kläderna hamnar på mig känner jag mig som Kalle Anka =P

Min data har kommit tillbaka från lagning woho!

Som jag skrev på FB ramla av Kotte och landa på armen, blev nog lite skakad skrek i*i*t till människan, suck varför har jag ibland fått min mors beteende =P Sen när jag skulle in på återbesöket 14,40 är maud för en gång skull redo i tid tar kallelsen och hittar ett papper till hmm vad är de här ? Du är kallad till röntgen 13,20, GAAAAHHHHH!!!!!! fuckelifuck fuck a duck!!!! rally kalle in slängde in mig i röntgen apparaten och ut. Hann i tid till doktorn som fick plåtarna också, riktigt balla bilder. Kommer sen, vet du älskat de =)

Du har inte lust att komma hem en sväng och se mig lida när jag ska ta ut ena stiftet om 3-4 veckor ? haha nej fy fan kommer böla som en gris =P

Imon är de fullt upp. Mamma ska ner till malmö och hämta hem sin nya bil, dvs jag får ny bil sen =D, jag ska köra in henne till tåget i klippan. Innan de ska jag hinna jobba lite efter de är de ridning som gäller och sen vroom hem ladda övernattningsväskan o halva gadroben för louise =)

Bilder JOHANNA BILDER!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar