tisdag 20 mars 2012

Sämst på detta...

Jag har ALRIG bloggat innan! Suger på sånt här men men, vad gör man inte för Johanna !

Min vecka har varit upp och ner! I Måndags träna jag för Amalie och det gick bra. Idag har det varit jobbigt. Börja med att jag hade två nationella prov i matte i skolan ( suger på matte ). Det gjorde mig inte på bättre humör. När vi äntligen slutade åkte jag en låååång bussresa hem till Daniel i Klippan. När jag sen var i Klippan gick vi till Netto och handla godis. (GOTT)
Sen kom Carina och hämta oss. När jag kom hem, var det bara direkt upp till stallet. När jag skulle rida var jag inte på så bra humör. Milton gjorde det inte bättre! Han tramsa med huvudet hela tiden så jag blev trött som fan  på han! Sen blev mamma sur för jag blev sur.. När jag kom hem åt jag och sen satte jag mig här ! 
Anton är i Österrike och det är lite segt utan han ! Men han kommer hem på lördag.



Hoppas du har det bra Johanna. Saknar dig jätte mycket! 

Puss & Kram Emelie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar